Interim Sr. Servicedesk Medewerker ICT

Omschrijving

Deze opdracht bestaat nadrukkelijk uit twee onderdelen. Naast de reguliere werkzaamheden op de Service Desk – die je op senior-niveau uitvoert – ben je ook een hands-on voortrekker in de verbetering van de werkprocessen en de registraties van de Service Desk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het meedenken en meedoen in het maken van werkafspraken, beschrijven en borgen van werkprocessen, stroomlijnen en verbeteren van onze Topdesk-processen en -registraties, opstellen van handleidingen en structuur brengen in het voorraadbeheer.

Als Senior Medewerker Servicedesk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je meldingen af. Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen, meld  je storingen/problemen met applicaties / technische infrastructuur door naar specialisten (de 2e-lijn).

Samen met jouw collega’s van de Service Desk vorm je ‘het gezicht’ van de afdeling I&A. Je gaat daarom sensitief en dienstverlenend te werk. Daarnaast ga je het gesprek aan met gebruikers over reeds beschikbare informatie en gemaakte afspraken zoals te volgen procedures. Samen met je collega’s zorg je voor adequate en zorgvuldige vastlegging in Topdesk.

Andere werkzaamheden zijn: het uitreiken van devices aan medewerkers, het verzorgen van werkplekbeheer.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimaal een afgeronde ICT opleiding op MBO-4 niveau;
2. Beschikbaar vanaf uiterlijk 15 februari voor minimaal 6 maanden en minimaal 32 uur per week;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker ICT (helpdesk);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het inrichten en verbeteren van processen in Topdesk;
5. In het bezit van een certificaat ITIL Foundation – minimaal V3;
6. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 7 jaar bij een (lokale) overheid;
7. Aantoonbare kennis én werkervaring met Mobile Device Management (Intune/End Point Manager);
8. Aantoonbare kennis én werkervaring met Virtual Desktop Infrastructure (VDI);
9. Aantoonbare kennis van Windows Active Directory;
10. Aantoonbare kennis en werkervaring met MS Office 365 en MS Teams.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Deze opdracht heeft een uiterste reactiedatum om meegenomen te worden in de procedure. Deze datum is: woensdag 27 januari 2021


Deze opdracht / vacature is verlopen. Bekijk onze actuele lijst met opdrachten / vacatures of maak een job alert aan en ben nooit meer te laat.

Vacature categorieën

Klik op de categorie om u in te schrijven voor de betreffende job alert.

ICT - Support & Ondersteuning
X

ICT - Support & Ondersteuning

E-mail : *
ICT servicedesk medewerker
X

ICT servicedesk medewerker

E-mail : *


Deel deze vacature:

Gerelateerde vacatures